SUCK!

En STOR suck . Lämnade in min telefon på lagning för några veckor sen , fick tillbaka den igår .
Igår när jag pratar i ett samtal så slutar plötsligt högtalarn att funka IGEN ?
Nu ska jag snart åka ner med den till expert igen och kräva en ny . 3e gången liksom det håller inte...
ETT barnfel är det , då tycker jag inte man ska sälja såna telefoner utan byta ut ist... ?
Jag är lite irriterad !


Nu har min sessa åkt iväg till öland med mormor , morfar och Kajsa :)
Hoppas dom får en mysig helg :) VI fick se lite när jag skulle hämta dom . Men tisdag nästa vecka måste jag ha hämtat hem henne iaf , för sen skulle Johan vara ledig lite :) då ska vi på lite äventyr :)

Johan och Backler åkte tidigt idag på morgonen för att hämta denna lilla sötnosen.





Avslutar inlägget med mina 3 söta små barn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback