Svalare.. :)

Idag är det mycket skönare värme ute .
MEN jag trodde inte riktigt att solen skulle titta fram :)
Har tvättat 2 maskiner med handdukar och lakan och dom torkade så himla fort , så nu kör jag en 3e maskin :)
Strax klar..

Har även städat nu på fm , man märker att det blir så jäkla skitigt på golven nu när man springer in och ut , och det syns på grabbarnas kläder . Speciellt Melvin , han är ju överallt och ingenstans just nu,.
Theo är iaf i samma rum och snurrar runt i ;)


Nu ska jag strax börja med maten och snart kommer Johan hem . :)
Pojkarna somnade id 12 och sov till kvart i 3, undra jag om jag får dom i säng som jag brukar ?
MEN MEN , dom behövde sova så ..
OCh det måste ju betyda att det är svalare ute och inne eftersom dom sover ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback