Trodde jag va....

Igår la vi grabbarna senare än vanligt , då borde dom ju vara tröttare idag ? Helt logiskt borde dom ju vara det!!
MEN icke sa nicke.. Fick jag för det.
halv 6 vaknade Melvin , jag tog över honom i min säng .
Han somnade om men vaknade kvart över 6 igen . BLÄ..
NE då får dom gå lägga sig tidigt på kvällen . och gå upp lika tidigt på morgonen . Jag behöver min egna tid på kvällen!!!
Märker ju på dom att dom är så väldans sura just nu :(
Men ska försöka ha dom vakna ett litet tag till .


Syster kommer sen och ska vara barnvakt åt alla 3 för jag ska klippa mig .
DÅ kan dom små sova , för man måste ju ha full koll på Tindra .
ELler jag som är van klarar det ju ganska bra , men hon är ju inte vidare van vid det .
Sen ska Tindra äntligen klippa sig också :) Skönt att bli av med luggen som hänger över ögonen...


Jag undrar jag om föräldrapenningen kommer på fredag ? men har lite svårt att tänka mig det .
Dom kommer nog den 27e va ? har noll koll...
Och lönen kommer också den 27e , behöver pengar NU!!!!


Kommentarer
Postat av: Cicci

De beror på vilket datum du fyller år. Jag fyller den 29:e o då får jag min f-penning den 27:e. Men fyller man tidigare i en månad, så får man den 25:e. :)

2010-07-21 @ 08:27:13
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback