UNDERBART...

Det gick super att pojkarna sov i varsin säng , :)
Dom sov nästan hela natten , vaknade väl en gång men det är ju bara att ge dom mat så somnar dom på stört igen ;) Sen vaknade jag vid halv 8 , av att dom låg och pratade lite med sig själv , inte det minsta gnälliga :) UNDERBART!!
SÅ duktiga dom är <3

Idag har jag vart barnvakt åt lille Emil , sen har vi vart ute och Tindra och Emil har lekt :)

Imorgon ska vi till Emelie och Maja . :)

NU ska jag sitta i soffan och vänta på att mannen min ska komma hem..


Kommentarer
Postat av: frederica

Va bra att det gick kanon :)

De som sägs vara svårare att "sära" på tvillingar..

Du är duktig du :)



Puss

2010-07-08 @ 19:53:18
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/
Postat av: Cicci

Aah, du ger dom mat på nätterna?

Jag försöker sluta! :P Så inatt funkade det. Han vaknade 00.30 o ville upp o ha mat. Han drack till o med ur flaskan då. (Men han fick bara vatten!) BVC sköterskan har sagt att vi inte ska ge mat på nätterna. Men tar latheten vid, så gör jag ju det. Men igår somnade han sen. För han va så rolig.. Tyst när jag o Björn pratade, sen så fort vi inte sa nåt, så började han gnälla :P



Sover dom i erat rum, eller i eget?

2010-07-09 @ 08:47:59
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback