Glad...

Jag är så glad över alla mina fina vänner . <3
Jag är så glad att ni inte har vänt mig ryggen trots att jag har skaffat barn,hus och allt det dära..
UTAN ni finns där , frågar mig , och jag vet att jag  kan prata med er om allt .

Fast vi inte hörs varje dag , eller inte heller ses varje dag så vet jag att NI finns där , att jag kan ringa när jag vill . OCH förhoppningsvis alltid kommer att göra..

Jag har gjort ett val i livet som många kanske tycker är väldigt konstigt .
Hm 22 år och redan 3 barnsmor . Jo så kan det vara , men jag trivs med det .
Jag trivs med mina barn . DOM är dom absolut det bästa som hänt mig . Visst att vissa stunder kan vara jobbiga , men jag biter ihop och tar nya tag.. DOm blir ju stora snart för tiden går ju alldeles för fort .
Jag tycker det ska bli så kul att följa deras uppväxt , följa dom i livet .
DOM är ju halva mig , eller ja nästan hela mig mina små barn..

JAJA va bara tvungen att skriva av mig lite .
NI VET JU VILKA NI ÄR :) <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

<3

2010-07-08 @ 10:56:38

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback