värme...

Denna värme den tar kål på mig och mina barn .
Den är nog mest jobbig för grabbarna eftersom dom har haft feber och öroninflammation och kan inte riktigt sova som dom ska ?
Dom är supervarma så nu sover dom i endast blöja och endast påslakan .

IMORGON blir mina grabbar 6 månader och med detta så ska vi sära på dom.
DOM ska få varsin säng . Vi får le se hur det går .
Det går ju ganska bra nu med , men kanske blir bättre .?

IMorgon ska jag få börja med välling , dom har inte varit så där jätte sugna på mat nu när dom har varit sjuka .
Ska vägas och mätas på tisdag , hoppas dom har gått upp .

OCH nu går det ju undan för Melvin , tar sig fram utan problem . Går även upp i krypställning och gungar fram och tillbaka . BLIR superarg för att han inte kommer framåt så sen lägger han sig och ålar då blir han på bra humör igen :) mina prinsar..

Igår var det ekbacken . Och oj så roligt jag hade . Tack Anna och Lotta , och eran gooa familj :)


NU ska jag strax tillbaka till jobbet .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback