Varmt..

Haft en bra och mysig dag med Sara , Emil och mina 2 grabbar :)
Tindra bus har haft det super nere på öland . ;)
24 grader i havet , det betyder ju att det inte svalkar precis .
VI var i sandlandet innan så vovvarna , sara och Emil fick svalka av sig lite , men det var varmt där också .
Även mina grabbar fick doppa tårna :)

Kvällen har bestått av massa god mat , tjat och mys med Emil och Sara .
Theo och Melvin somnade fort :)
Imorgon tror jag det får bli en dag inne , för det ska bli mycket varmare imorgon .
Ett litet svalt bad får jag nog göra till grabbarna . Stackarna , dom trivs inte i denna värme .
INTE JAG HELLER FÖR DEN DELEN!!

Imorgon kväll ska jag , Anna och Lotta åka ner till Sannis och kolla på lägenhet .
Äta oss något gott och gå på bio :) Det kommer bli kalas ..


åå jag älskar att jag har så många vänner runtomkring mig .
DOM gör min vardag lite enklare . ÄVen mina fina barn gör den enklare också.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback