Blä för söndagar!!

Tänkte bara säga att jag hatar söndagar vilket innebär att imorgon börjar vardagen igen då Johan inte är hemma så mycket!! :(
Vill ha såna här helger jämt då Johan är hemma och spenderar tid med  bara oss och snickrar :)
NU börjar altanen faktiskt bli en altan :)
Staketet uppe , nu kläs den in och nu håller Johan även på med trappsteget :) Kommer bli så fint när det är klart ..
Jag har nog en ganska händig karl jag ;)

Syster är här denna vecka och sover .

Imorgon kväll ska jag och grabbarna fara upp till jkpg för att sova där tills tisdag ..
SKa ju till ryhov med Theo , han ska göra samma sak som Melvin  Ska vara där vid 9. VÄldigt lustig tid tycker jag.. Måste ju åka vid halv 8 tiden då och det har jag inte riktigt lust att göra.. 
Sen tisdagen den 15e ska vi upp till jkpg igen men då med Melvin och den undersökningen skulle ta 5,5 timme..

NEHE nu ska jag gå ut och kolla ifall Johan behöver någon hjälp kankse? ;)

Kommentarer
Postat av: Frida-ungmamma t melker

Oj , kostar de inte mer . Tror de är biligare att sova på ett annat hotell än de vid kolmården .

Men då blir de kolmården då :)



Hoppas ni får de helt underbart :)

2010-06-07 @ 17:23:42
URL: http://maammafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback