Dålig uppdatering.,

Äntligen sitter jag i soffan då alla 3 barnen sover :)


Har inte hunnit uppdatera på hela veckan . DÅLIGT av mig .
Lite snabb uppdatering .
Måndags då hände inte mycket var hos Emelie och Maja en sväng på em . :)
Åkte upp till jkpg på kvällen och sov där , skulle ju till ryhov så förbaskat tidigt  så likabra att sova där :)

Tisdagen var jag uppe i jkpg och så fick jag göra en njurröntgen på lille Theo . Han var så duktig , till och med när dom satte katetern på honom . Visst grät han lite men sen blev han på topphumör :)
DOM är så duktiga uppe på ryhov och så trevliga :)
Sen gick vi en snabbis på a6 och ikea då träffade jag Martina och hennes svägerska med barn :) trevligt ...

Onsdag då var vi nere på ÖF , och sen var jag på tupware party , stavas det så..?`trevligt . och köpte en alldeles för dyr köksmaskin sen var jag och älskling och kika på bil ute i näshult :)
Och vi har nog bestämt oss för att köpa den , en saab 9-5 . dock den lite äldre modellen men den var superfin och gick bra . En diesel får det bli =) Lånar ju svärmors FINA 9-5a nu . den går så himla bra, men drar alldeles för mycket..

Idag har jag varit och fikat med Johanna, Malin och Linnea sen till bvc för att väga och mäta .
Men hoppade faktiskt sprutorna för dom har ju precis varit sjuka och sen ska vi ju åka iväg i helgen då vill jag inte att dom ska bli sjuka . Lite jobbigt för Marie kan det ju bli :/
Men på torsdag blir det sprutor bläää..

Idag vägde Theo iaf 7240 och är 66 cm lång . :)
För en månad sen vägde Theo 6600 och var 63 cm lång..
Melvin vägde 6850 och är 65 cm lång :)
Och för en månad sen vägde han 6270 och var 63 cm lång .
SÅ dom växer ju på bra iaf :)


Imorgon blir det student i jkpg hela dagen .
MEN ett måste är ju att hinna träffa mina vänner LOTTA och ANNA .
Sen på lördag åker jag, Johan och Tindra till kolmården . Ska sova på hotell och gå på kolmården också .
Ska bli så super mysigt att hitta på något bara vi 3 . Dom små får vara hemma med sin faster :)
Emelie , Patrik , Maja , Emma och Johannes ska också med . :)


NEHE nu kommer snart Johan hem så då blir det kvalitetstid med honom:)
Tack min kära syster för all hjälp denna vecka , vet att du läser nämligen ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback