:)

Godmorgon !
Glömde uppdatera lite igår , eller glömde och glömde .
Mitt internet slutade funka när jag väl skulle skriva . JÄVLA 3 , fick igång att precis nästan..

Igår var jag på stan med Fia och "tjockis" Nathalie . Hoppas innerligt att hon får sin bäse snart , tycker så synd om henne som har fått gå över , men i slutet av veckan är ni föräldrar gumman ;)
handlade lite kläder till mig själv för en gångs skull.. :)
Sen kom syster hit och lekte lite med barnen . Vi grillade och sparkade fotboll . Tror nog TIndra kommer vilja börja med fotboll ,hon är så duktig min sessa :)

Johan oljade in altanen igår också , blev asa snyggt men det tog slut så det fattas lite men han skulle köpa mer idag tror jag :)


Japp som jag trodde sist jag skrev att Melvin kan ta sig framåt , igår fick Johan se det och idag fick jag se det .
Nu är det slut på friden tror jag!! Men samtidigt är det kul att han är så duktig min lille prins .
TUr att Theo inte drar sig framåt än iaf ;) hihi... Nu får man verkligen se till så man inte glömmer stänga grinden ner till källaren och hålla stenkoll på Melvin ;)


Idag har vi inte gjort så mycket , jo vi alla 5 vaknade klockan 6 jippey eller inte..
Eller ja Johan vaknade iofs inte , men vi gjorde av hans jävla alarm :(
Hoppas grabbarnas rum blir klart till helgen för dom kan inte sova inne hos oss . Dom vaknar ju av minsta lilla ljud.. Jätte jobbigt.. Men jag får väl vara glad att dom vill gå och lägga sig tidigt . Theo somnar ofta klockan 18 , 19 .. Medan Melvin somnar klockan 20 . Tindra brukar gå och lägga sig klockan 19 också , Så man får ju sin egna tid .. ;)

Har hunnit tvätta 2 maskiner tvätt och hängt upp och den 3e är på god väg att bli klar. Denna tvätt asså, usch!!
Tur det är fint väder så man kan hänga ut den för den torkar ju så mycket fortare :)

Idag tänkte jag att jag skulle börja med lite smakportioner för grabbarna. Har dragit ut på det lite , jag vet . MEN nu är det dags!! Hoppas dom gillar det , för gröt gillar dom inte...

Nehe Nu när jag äntligen fick Tindra att somna om så vaknade Melvin . Attan att jag inte fick alla 3 att sova samtdigt idag igen ;) men men . Får passa på att gosa lite ...


Snart midsommar , och vi ska vara hemma och dona . Tråk tråk men då blir vi ju klara fortare iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hehe, att Wille sov så länge va nog en engångsföreteelse! Han tog spruta i måndags så de kanske va därför han sov så länge.. För mig får han gärna göra de oftare. :)

2010-06-23 @ 10:45:03
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Cicci

Dina går ju o lägger sig så tidigt, så de är inte konstigt att de vaknar tidigt. :)

2010-06-23 @ 12:01:50
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: frederica

Nej jag är verkligen INTE vacker när jag är gravid , usch !



Klart det inte är ditt fel Nina! Så får du inte tänka... Förstår att han behövs hemma. Har ju samma problem själv eftersom joppe jobbar ständig eftermiddag.

Vi förstår fullständigt, lovar :)



Och tack !! :) Puss

2010-06-23 @ 13:57:49
URL: http://barababbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback