Härligt väder"!!

Idag har vi vart ute precis hela dagen .
Synd bara att vi inte kunde bada i vår pool men det var bara 16 grader i den :/ alldeles för kallt för mig/oss...
Men nu har jag städat ur den efter att Tindra hällde i grus i den , så imorgon ska vi sätta upp den igen men fylla den med varmvatten så vi kan bada , om det blir fint väder vill säga ?


Sara , Emil och Backler var här på förmiddagen , sen var Johan och Tindrus på cirkus :)
Jag och pojkarna var ute och gick en sväng och tog sedan en glass med Emma  . såå gott...
Johan har varit duktig och snickrat färdigt staketet på altanen idag , underbart!! Nu är det bara lite till som ska fixas sen är den klar . Ska iofs köpa lite utemöbler till det ? Men jag vill ha ett stort bord med typ 6 stolar ??

Tror nog pojkarna har tyckt dethar vart varmt och jäkligt ute idag för dom har inte vart på så bra humör och inte sovit så bra som dom brukar :/ Men när dom har fått rulla runt inne på golvet så blev dom lite mer nöjda och nu sover dom sött i sin säng :)

Nehe nu ska jag nog ta och gå och lägga mig .
Längtar till nästa helg då vi ska åka till kolmården med goda vänner :)

Kommentarer
Postat av: Frida-ungmamma t melker

Vi har också tänk att åka t kolmården :)

Men får jag fråga hur mycket de kostar för er tre ?

Ska ni sova där också då ?

Kraam Frida

2010-06-06 @ 13:20:07
URL: http://maammafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback