Helgen :)

Söndag idag , och imorgon innebär det måndag och en hel veckas jobb för min älskade sambo . BLÄ!
ELler jo det är väl jätte bra att han drar in pengar så jag får väl se det positivt ;)
Men det är så underbart när han är hemma!

I fredags var vi nere hos Emelie och Maja hela dagen :)  
Tindra och Maja leker så bra ihop . MEn till slut ´hade jag en väldigt övertrött tjej . Grabbarna skötte sig utmärkt dom också :)


Igår tog han med sig Tindra till Leos lekland bara dom 2 och hade det mysigt.
Jag och grabbarna tog en runda på stan med Emma , handlade lite smått =)
Väl när vi kom hem så kom Johan och Tindrus hem efter bus och lek :)

Kollade lite på bröllopet men ärligt talat , det tilltalar inte mig så mycket!
Längtar så mycket till mitt egna , (omdet nu någon gång sker)

Sen hade älsklingen ordnat barnvakt utan min vetskap så var vi och åt i sandsjöfors .
Lite egentid bara han och jag :) var ute och åkte lite och bara hade det allmänt mysigt :)
Kvällen avslutades med den nya Wallander..

Idag har jag målat , och målat och målat lite till på grabbarnas nya säng som en av dom ska ha . Det funkar snart inte längre att dom sover i samma.. Dom väcker varandra.. Så det ska bli skönt .
Har även hunnit pussas och gosa med dom hela dagen.
TIndrus har dock fått feber idag , säger att hon har ont i munnen (inte halsen) och i näsan?
Får nog ringa vårdcentralen imorgon , men jag får nog inte komma upp om jag inte överdriver lite??
Får la hoppas att febern är borta imorgon . Det hela resulteras ju i att hon äter sämre än i vanliga fall .
Hon behöver inte bli smalare nu. Hon har väldigt smal midja och smala lår . MEN åååh så jobbigt när mina barn är sjuka.. Man känner sig så hjälplös.. Bättre jag är sjuk än mina små hjärtan!!


Åå måste berätta om en sak , Tindra hängde med sin faster ut till sin farmor i em och medan jag hade lagt Theo i sängen så la jag Melvin på sin lekfilt på golvet , jag skulle gå ut i köket och fixa lite .
Melvin ligger och gnölar lite , men jag låter han göra det . Sen blir det tyst så jag går och kikar i vardagsrummet då har han flyttat sig antingen framåt eller bakåt mot Tindras dockvagn . Den stod jämte soffan och han hade legat lite framför tv bänken med huvudet mot tvn ;) , ja ni som har varit hemma hos oss vet ju på ett ungefär hur det ser ut ;)
Men jag blev så paff , .. Men det kan ju varit så att han har rullat också , jag har ju inte en blekaste aning..

MEn nu borde vi ju stanna tiden lite , vill inte att det ska spinna på så.. suck..


Nehe nu ska jag återgå till soffhäng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback