Hur mycket orkar man??

Min lille Melvinplutt har öroninflammation på vänster öra ?
Ärligt talat , nu har vi väl haft allt man kan ha snart :(
Och Theo har kanske också reflux som Melvin har . Vilket innebär backflöde på urinen . :/
SKA upp till Jkpg på tisdag igen och göra en röntgen som dom spolar upp lite kontrast i urinen . En så kallad MUCKundersökning.. USCH!!
Mina älskade små barn...


Idag har jag och Tindrus haft en liten egentid , min syster har varit lite barnvakt åt dom små medan jag, Tindra , Emelie och Maja var borta i kvarndammen och matade ankorna och fikade . Det var mysigt .
Vi cyklade dit , och Tíndra satt bakom i en cykelstol . GIck helt suveränt att hon satt där bakom mig :)


Skulle ju till Frederica imorgon och äta god rabarberpaj . MEn jag  hade ingen barnvakt till dom små , känner att jag inte ville ta med dom nunär dom är sjuka . Utan hade tänkt att jag och Tindrus kunde åka själva .
Men det kommer fler gånger :)


NEHE dags att fortsätta att kolla på A MAN APART med VIN DIESEL . :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback