Jag har!!,....

Jag har hunnit tvätta 5 maskiner tvätt :) och det har hängts ute och hunnit torka i det vackra vädret :)
Jag har hunnit städa och hänga in mina nya fina turkos handdukar i badrummet :)
Jag har hunnit gå ut med Sara och Backlers vovvar .
Jag har hunnit med att vara på möte med jobbet .
Jag har hunnit laga mat till mannen och barnen :)
Jag har hunnit åka ner till expert och framkalla massa massa kort :) och även lämnat in min telefon som gick sönder idag :( buhuuu . Min högtalare igen . Barnfel var det visst på den telefon jag hade :(
Jag har hunnit gosa och pussas med mina barn .
Jag har även hunnit ha picknick ute på filten i gräset med mina 3 fina barn :)

OCH nu sover alla barnen så sött :)
Har vart ute nästan hela dagen så dom var nog trötta!!

Imorgon ska vi ta dom otäcka dumma sprutorna . Hoppas mina grabbar slipper feber och skit....

Kommentarer
Postat av: frederica

Oj oj då ;)

Va du har varit duktig gumman.

Skicka över lite ork till mej tack ;)

2010-06-16 @ 20:20:20
Postat av: Cicci

Tack. :)



Jag tar gärna också lite ork.. Själv har jag diskat :P

Turkosa handdukar? Jag har jättefina turkosa handdukar från H&M. Jättesköna också dessutom.

2010-06-16 @ 20:49:10
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: frederica

Jag vill med ha turkosa handdukar? Vart köpte du dom? :D



Klart jag kommer på ditt! Givetvis ;)

Måste bara fixa barnvakt, men de brukar gå bra. Mamma är ju nere i stugan för sommarn med så hon kan säkert ställa upp som barnvakt.

2010-06-16 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback