Kolmården :)

Haft 2 superbra dagar :)
Igår morgon åkte vi till kolmården . Dock somnade Tindra 5 minuter innan bilen stannade på parkeringen . Sen vägrade hon somna om :( så hon vart super tjurig nästan hela tiden . Men ändå gick det bra tycker jag :)
Kollade på alla djur  , var på delfinshow  . Jag skulle gärna vilja bada med delfiner !!

På kvällen var vi ute och åt på en stupermysig restaurang . SÅN trevlig och tillmötegåendes personal ! Guldvärda!!
Dom var även lite barnvakt åt våra barn när dom inte ville sitta still längre , dom stängde tom dörrarna som var öppna ut bara för vår skull . Skulle dom göra detta i VETLANDA? ööh ne...
En sen kväll blev det men trevligt :)

Idag har vi vart i linköping nästan hela dagen . Shoppade lite , eller ja , jag shoppade mest inne på IKEA :)

Tack Emma , Johannes , Emelie , Patrik och lilla Maja för en trevlig helg.. <3
Pojkarna har haft det så bra hemma hos sin faster Marie :)

Bilder kommer någon annan dag när jag hinner för nu är det visst 2 barn som vägrar sova här .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback