Midsommar!

Det är nog bara jag och Johan som inte har något planerat över midsommar .
Deppigt eller vad , nedå . Vi har häcken fulla här ändå . Pojkarnas rum ska bli klart , ett stor jäkla måste!!
Sängen är färdigmålad blev jätte fin enligt mig själv :) hihii..

Tindrus ska följa med sin faster och Calle ner till Öland..
Så hon kan få fira midsommar riktigt .Synd om henne att sitta hemma med mamma och pappa som hon alltid gör . + att vi verkligen måste bli klara med pojkarnas rum .
Vi hinner ingen annan helg för nästa vecka kommer all sten + mur hem så då kommer Johan få hålla på med det under helger eftersom han inte jobbar mer helger ;)

Sen på söndag ska jag och älskling åka till värmland och kika på hundvalpar .
Jag kommer bli helt salig , i know.. MEN jag får tänka den ska bara bo här till den är stor och klara vara i hundbur ute i fiffle ;) + att jag inte ska ta hand om den , utan det är Johans hund och han får ta hand om den .
Jag kan rasta den ibland , visst. MEN inte mer och det med basta!!
Måste bara komma på något namn till den lille och inte så många värst förslag ni kom med ;) hihi..


Nehe nu ska jag kolla på Göta kanal 3 och varva ner i soffan efter att ha städat uteverandan för typ 4e gången i år . :)

Ha det bra .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback