ojoj..

Varit på sjukhuset med min lilla sessa idag , fortfarande feber . MEN ingen halsfluss, öroninflammation eller lunginflammation . Dock var det lite rosa i öronen och lite rött i halsen . Men det kan vara så när det är något virus som härjar i kroppen . Hoppas hon snart blir pigg igen min Tindrus. Men ett + i kanten är ju att hon är ju hur lugn och mysig som helst nu. Vill sitta i knäet , och gosa nästan hela tiden . Om man nu kan säga att det är ett + i kanten ? hahah..
Förresten var på Aroma med Tindra , och gud så bra det var det . Trevlig personal , och så fint :)
Så nu har jag och hon bytt dit ,och det känns väldigt bra måste jag säga!!

Alla 3 sover nu , jag ligger i soffan . Borde egentligen fortsätta med målandet, snart klar , borde dammsuga och plocka i ordning . MEN jag har ingen ork idag . det tar vi en annan dag .


Altanen blev klar igår . SNYGG blev den :) Johan har beställt en massa sten idag så till helgen ska han börja att göra i ordning här på trädgården + att idag har dom tagit bort den stora högen som låg på baksidan så nu är den borta och så ljust det blev på en gång :) hihi...

Börja ordna till sig här , men arga snickaren borde ändå komma hit och sparka min man i rumpan så han är hemma och gör det ist för att jobba i ett par dagar , för när han väl lägger manken till så går det undan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback