smarthuvud!!

Jag mitt JÄVLA smarthuvud glömde all min packning i jkpg .
Hur smart får man vara ? ALla mina grejer som jag behöver typ min platttång , jag kan nämligen inte leva utan den . ja kalla mig löjlig men så är det .
MEn men får la stå ut helt enkelt!!

Japp idag har jag varit i jkpg med lille Melvin . Han fick radioaktivt ämne i sig och det togs bilder inifrån hans njurar eller något sånt .
Han var duktig sa knappt något , men när han väl skulle ligga still i 30 minuter ville han inte riktigt så vi fick göra om det en gång . MEn han var ändå duktig för att vara så liten . Han visste ju inte vad som skulle hända . MIN lille prins!!


Sen blir jag så trött . Man lämnar hemmet ett dygn , inte ens det och det ser ut som bomben har fallit ner ?
BLÄÄÄÄÄÄÄ!
Vill bara bort härifrån just nu . idag är jag inte alls på humör!
Vill till mina älskade vänner som bor alldeles för långt från mig..
SEN gift er inte med egenföretagare . fy och bläää!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Du får skaffa en bebis till. ;)

Det är egentligen bara jag som är löjlig o vill ha nåt nytt. Björn byter ju bilar jämt, så då kan väl jag få byta barnvagn? :D

De va en o tittade på vagnen igår, sen kommer en på torsdag o tittar. Så vi får se om de köper den. :D

2010-06-16 @ 08:04:54
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback