suck och stön...

Dålig uppdatering på länge .
MEN inte funnits tid eller ork . 
Vi har haft sjukstuga här under helgen .
Både Theo och Melvin har haft feber och hostar :(
Var på sjukan igår , konstaterade öroninflammation . MIN lille kille .
SÅ dom har inte alls vart roliga och glada under helgen , + att denna värmen tar ju kål på dom .
Det är så synd om dom...

Idag fick jag ännu ett tungt besked . Lille Theo har reflux han också , dock grad 1 bara så det är inte så stark , Melvin har grad 3 .. :(
Ja att dom aldrig får vara pigga mina små barn. suck .




Idag kom min älskade lilla Tindrus hem efter att ha vart på öland alldeles för många dagar utan sin mamma...
Hon har aldrig vart borta så länge innan en helg max , . MEN nu är hon hemma och ska förbli så .
MIN SESSA!!


Vart i gbg över dagen med systrarna samuelsson ,Johan har vart pappaledig woohooo :)
Vart på freeport , lite besviken då det inte fanns supermycket .. Hittade lite snyggt :D
Nu ikväll har vi vart ute på en skön långpromenad ..

NU sitter jag i sängen och hör hur Johan snarkar och även Theo...
Var inne i Tindras rum och kikade på henne , såfin hon är ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback