Tiden springer som aldrig förr...

Idag blir mina grabbar hela 5 månader . Och som vanlitg säger jag att jag fattar inte vart tiden tar vägen ?
Dom var ju nyss pyttesmå , eller pyttesmå var dom ju inte ,men ja små var dom ju =)
Nu rullar dom runt och Melvin går upp i krypställning ibland . Theo är för tjock så han orkar inte mer än att rulla annars ligger han mest still :) hihi.. DOm är så söta mina pluttar .

Tindrus börjar också bli stor nu.. 2 år och 8 månader blir hon nästa vecka .

NU sitter jag ute på altanen . Tindra sprang in till grannen "Monica"
Hon fick gärna vara där inne så då passar jag på att sola lite ;) Theo sover och Melvin sitter i vagnen och leker med leksaker . DOm sitter i skuggan , men vet inte alls vad man kan ha på dom?
så jobbigt när man inte vet hur varma dom är eller kalla ? :/

Nehe nu ska jag fortsätta sola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback