Underbart!

Vilket väder vi har haft idag :)
Helt underbart ..

Började dagen med att umgås med Emelie och söta Maja .
Sen hem och hämta Tindrus .
Medan pojkarna sov så klippte Tindra och jag gräsmattan (mer än behövligt faktiskt)
Sen hoppade vi på studsmattan och avslutade med lite fika på altanen .
Sen när pojkarna vaknade så gick vi in och lagade lite middag , Efter det kom Johan hem så åt vi och efter det så åkte vi ner till stan ! Köpte varsin solhatt till alla barnen + 2 par skor till Tindra :)
Det finns så himla mycket sötare kläder till tjejer än till pojkar . eller är det bara jag som tycker det??

Nu sover alla barnen och jag sitter och kikar lite på internet .

Någon som läser Linda Rosings blogg eller ?
jag gör det iaf , och nu planerar dom bröllop .
Jag vill också planera bröllop och gifta mig . :) haha .
MEn det lär nog inte hända under dom 10 närmaste åren . Men hoppas kan jag ju få göra .
Vet iaf att min älskade vän Lotta ska göra min brudbukett och alla fina blommor till . :)

NEhe dags att göra lite nytta ..

Kommentarer
Postat av: frederica

Min syster följer den bloggen.

Är den verkligen intressant? Hon är väl dryg?



Åh har ni studsmatta .. då kan väl vi få komma förbi och hoppa lite nån dag ? :)

2010-06-02 @ 20:47:24

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback