Varför ?

Varför har inte jag en industriarbetande man , eller en man som jobbar normala arbetstider typ mellan 7-4 .
NE ist så jobbar han dygnet runt !!!!

Ikväll vet jag inte vad det var med alla barn ,skrek inte den ene så skrek den andre och till slut den tredje .
Man vill ju vara där för alla sina fina barn på en och samma gång men går ju inte när man har 2 armar bara!
MEn till slut somnade dom i sina sängar allihopa... :) 

Nu ska jag snart iväg för att jobba en halvtimme /timme eller något sånt .
Ska gå brevid hos en .. Ska bli väldigt kul att få jobba lite sommar :) nästa sommar får bli en HEEEL hemmasommar . Sparar ju en massa dagar nu när jag jobbar. <3 sen hoppas jag att Johan kan skriva över lite dagar på mig,..


NEHE nu ska jag återgå till att vika tvätt igen . !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback