12 maj!

Idag vaknade Theo vid 5 , men lyckades på något sätt att han skulle vara
tyst iaf 1 timme till så jag hann sova ut riktigt ordentligt så vid 6 gick han och jag upp :)
Vi satt och mös i soffan , tills det var dags att klä på och byta blöja.. S
Sen vaknade Melvin vid halv 8 och Tindra vaknade strax efter 8 så jag hann mysa med var och en idag på morgonen :) det var mys .
Gick ner och lämnade Tindrus på dagis , och gick en runda innan jag gick ner till ÖF och hade lite sångstund med pojkarna :)

NU sover TIndra en liten stund , ska väl gå in och väcka henne strax annars somnar hon ju inte ikväll .

Nu är det långhelg , fast jag får inte ha hemma Johan ändå . BLÄÄ!!
Tindra kanske skulle följa med Marie och Calle till Öland , men det skulle nog bli tråkigt väder :/
Jag ska jobba imorgon kväll och lördag dag :)

Det är så skönt att jobba lite och få lite extra pengar , samtidigt som jag får föräldrapenning =)
Och nu när jag ska åka till Göteborg sista helgen i maj så behövs pengar + och sen ska vi ju till kolmården . :)
Pengar behövs ju alltid .. Det är då inte billigt att leva i dagens samhälle . Mat , blöjor , hygien , ja allt nästan kostar ju :(

Nehe dags att dra sig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback