Änglavakt..

Nu sover mina söta små barn så sött i sina sängar :)

Jag tror jag hade lite änglavakt idag när jag åkte från Sara och Emil för att hämta Tindrus på dagis .
Jag svänger ut från deras garageuppfart och kör sakta bort mot korsningen , väl framme ser jag ingen bil och plötsligt så kommer det en som kör lite fortare rakt in i motorhuvens sida.. Han kör rakt genom ett staket och en halvmeter ifrån att köra in i husväggen  :(
jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv tror jag .
Satt och skakade , Calles bror Björn bor precis där och hörde smällen och kom och pratade med mig .
Han är ju ambulansförare..
Johan kom också .
Tänk om jag hade kommit en sekund tidigare då hade han nog kört in i min sida . :(
Tur att barnen satt på passagerasidan . MEN ÄNDÅ:...


Sara körde upp mig till sjukhuset så vi fick kolla pojkarna och mig , slog i huvudet ..
MEN ärligt talat . läkaren han typ hånade mig , och frågade omjag hade bra försäkring på bilen .
Ska iaf ringa försäkringsbolagen imorgon och rapportera detta . Han verkade ju inte ta något på allvar .

Sen var Emil här en sväng och lekte med Tindra och till slut blev alla barnen trötta och sura =)
Men vi hade det ganska mysigt ändå =)
Me 4barns mamma är nog inget för mig inte ;P


NEhe chocken har väl lagt sig lite .
Men nu står vi billösa :( suck . Den blev ju tyvärr skrot.. Hoppas vi hittar något annat .

Imorgon åker jag till GBG till världens bästa systrar . Med världens bästa Sanna :)
Ska bli roligt , men har typ tusen saker att göra innan dess . MEN allt löser sig :)

Kommentarer
Postat av: frederica

Usch va hemskt !

Tur att ni mår bra gumman ...

STOR KRAM!!! ♥

2010-05-26 @ 21:14:28
Postat av: cicci

Otäckt! Tur att de gick bra o att ni mår bra.



Ni kan köpa våran audi :P fast den är för liten för en unge.. haha.

2010-05-27 @ 08:13:15
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Becko

Åh fy så otäckt.. Vilken tur att det gick bra!

Hoppas ni alla mår bra!!



Hade gott!

2010-05-27 @ 09:09:09
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback