Äntligen..

Godkväll . Sitter i soffan just för tillfället med min kära sambo :)
Japp det är så sant idag är han hemma och kom hem vid halv 5 och har varit hemma sen dess :)

Vi har satt upp den nya sängen idag :) blev så fin , synd att jag inte kunde ha nattduksborden bakom stommen ? Rummet är lite för litet för det :/ Men man vet ju inte , vi kanske inte bo här hela tiden så då kan vi spara den .
För jag vill verkligen ha den :) hihih..

Sara försöker få med mig på träning imorgon , friskis och svettis . haha ja vi får väl se om jag följer med .
Har ju lite att göra imorgon för på torsdag åker jag :)
Men ja vi får väl se , någon gång måste jag väl gå ner alla mina kilon . hmpf...


Nehe nu ska jag faktiskt passa på att pussa lite på min man som för en gångs skull är hemma :)

Lite bilder :)



Tindra och Melvin :)




Tindra och Theo myser :)



En bild på familjen + gudföräldrar . Tindra och Emil :)

Kommentarer
Postat av: frederica

Du har så söta barn gumman :)

2010-05-25 @ 21:23:32

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback