DEPP!!!

Godkväll ..
Nu har väl chocken lagt sig sen igår, men det är nog en föräldres värsta mardrömm :(
Nu kollar man ju ständigt så han andas , även dom andra 2 pluttarna...
Min lille Theo mår bra , förutom att han OCKSÅ har fått urinvägsinfektion .
SÅ nu ska han göra en likadan procedur som Melvin har gjort med röntgen på njurarna...

ÄRLIGT talat hur mycket ska en förälder orka med? Jag vill se mina barn friska och inte sjuka :(
Men han verkar inte lida av det ?


Sen fick vi inte igenom försäkring på lille MelviN?
Dom kunde inte bevilja det . Anledningen - Urinvägssjukdom, blodförgiftning samt pågående utredning..
Han får ta en olycksfall medan vii väntar på nästa undersökning och allt ser bra , så kan vi få en försäkring sa hon..
MEN min graviditetsförsäkring gäller ett tag till iaf , och jag tog ju en graviditetsförsäkring + och i den ingick rätt mycket . Idag fick vi försäkringen på Theo iaf :) skönt!!

USCH jag vet inte om jag är nära på att bryta ihop eller vad , mina barn ! älskade små barn .
Ni har inte gjort något ont för att få all skit :/

USCH ja , detta blev ett deppinlägg . MEN jag är inte riktigt på HUMÖR idag alls..


 Mina älskade små grabbar!!

Kommentarer
Postat av: lotta

älskade vän! du är bäst nina! helt underbar mamma är du !

jag tycker så synd om dej å barnen :(

2010-05-08 @ 21:32:17

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback