.....

Måndag igen , och snart är det väl fredag igen :)
I vilket fall så gick helgen väldigt fort , men har inte gjort så mycket . Jobbat lite , umgåtts med lite vänner oså :)
Blev ingen majbrasa iaf och ingen crusing för den delen heller !

Marie och Calle hämtade Tindra i lördags för att gå ner och kika på alla bilar =)
Hon hade tyckt det vart jätte intressant . Men hon tyckte att motorcyklarna var mer intressanta =)

Ska till sjukhuset med Theo vid 20 över 3 , denna hosta . försvinner den aldrig? :(
Min lille prins hade iaf inte RS vilket är ganska skönt tycker jag =)
MEN hosta och snorig som tusan är han . SÅ vi ska inhalera honom igen..


Ska väl börja med maten så jag hinner äta lite innan vi ska iväg .
OCH KRYSS i taket . alla 3 barnen sover samtidigt :) underbart haha.

I morsdag present önskar jag mig en STÄDERSKA , som kan laga mat , tvätta , städa , byta blöjor .
Kan man önska sig det eller ? =)


Kommentarer
Postat av: frederica

Önska kan vi väl, men vi borde nog inte hoppas ;þ Haha.



2010-05-03 @ 17:00:01
URL: http://barababbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback