:)

Godmorgon .
Nu sover båda pojkarna , samtidigt :)
Vet inte när det hände senast faktiskt. När den ene sover är den andre vaken osv ;)
Tindrus är hos min systeryster.. Hon har sovit där i natt :)

Igår var det en kall , regnig lördag så vi packade in barnen i bilen och styrde den mot Växjö .
Närmare bestämt Leos Lekland med Emelie , Patrik och söta Maja .. :)
Men vilket ställe , stort och bra .=) VI hade nog lika roligt som barnen tror jag =)
Åkte rutchkana så det stod härligt till . Hoppade i bollhavet , hoppade studsmatta , cyklade på 3hjulingar , Klättrade i ställningar . Ja det var faktiskt helt lyckat . 100 kronor/barn var ju inte farligt tycker jag . Man fick vara hur länge man ville . Dock fick man inte ta med sig mat och dryck in för det fanns att köpa . Men det var inte så farligt dyrt . Och det blir fler resor dit skulle jag tro . Glömde dock kameran så kunde inte ta några kort . :/

På kvällen kom Emelie , Patrik och Maja hit . Vi åt chili thai mat och kollade på GP .
Tack vänner för en trevlig dag ..

Idag är min lilla sessa 2 år och 7 månader . Helt sjukt vad tiden går.. ?
Jag minns dagen som om den vore igår när lilla Tindrus kom till världen :)

Nehe nu ska jag faktiskt åka och sola så jag får lite färg tills dopet så man slipper se ut som ett levande lik ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback