Fräsch =)

Då var både jag och Tindrus nyklippta och jag nyfärgad :) så skönt att slippa utväxten =)
Tindrus fick också lite färg , en lila fjäril och ett rosa hjärta .
Men hon somnade så håret blev helt huller och buller innan jag hann ta ett kort på det ..
Så tack Martina för hjälpen med dom små :)

Har ätit lite mat precis , och nu sitter vi isoffan och myser jag, tindra och Melvin .

Lördag snart , hur ska jag hinna med allt som jag tänkt att göra . ?
Det löser sig nog på ett eller annat sätt . ;)
Idag kommer Johan hem direkt efter han har varit i västervik  , vilket betyder att klockan hamnar på halv 6 =)
SKÖNT , och ikväll blir det en välbehövlig solning ,.
Och en välbehövlig handling . blää för sånt..

Imorgon kommer äntligen Sanna och Lotta .

Kommentarer
Postat av: lotta

längtar men imorgon ses vi:) jag ringar när jua har tagit mej ut göteborg och kan prata i tele :)

2010-05-20 @ 19:57:02
Postat av: frederica

Men jag vill ju också sola...

Säg till mej nästa gång :)



2010-05-20 @ 20:46:47
URL: http://barababbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback