Fullt upp . .

Fredag idag och det innebär helg :) wohoooo .
Idag ska allt göras klart inför dopet .
Pojkarnas kläder är klara :)
Tindras är nästan klara ska bara försöka hitta ett par fina skor , men ska upp till skokanonen sen med henne när Kajsa kommer så jag slipper dra med mig alla barnen :)
Sen ska vi åka och handla lite som jag visst glömde igår och kom på när jag väl var hemma .
Måste köpa strumpbyxor till mig själv .

Sen ska jag hämta min andra syster när hon slutar vid halv 3 och då ska vi göra smörgåstårta .
OCh Sanna kommer vid 12 tiden så jaa fullt upp hela dagen...
Vid halv 8 tiden ska vi duka nere i församlingsgården , var precis där och hämtade nyckel =)
sen ska jag hinna med och sola , tur att det är öppet till 10 ...

Ja så så ser min dag ut idag .

Förresten nu när det är så varmt så vet jag inte vad jag ska ha på alla mina barn .
Mössa blir ju för varmt ? samtidigt som jag inte vill att dom små ska få öroninflammation ?
hatt är ju bra men det hjälper ju inte över öronen ? fast det kanske inte är så farligt nu ? jag har ingen aning .
Hjälp mig , hur klär ni era barn?`


Fick reda på en sån hemsk sak igår så jag började nästan gråta . USCH .
Jag går nu ständigt och kikar på mina barn när dom sover , och är så glad över mina små barn.

Kommentarer
Postat av: Ida fredriksson

vad är det för hemskt som har hänt?

2010-05-21 @ 13:41:11
Postat av: Becko

Visst är det svårt att veta hur mkt man ska klä på dem?.. Ständigt ett dilemma!!



2010-05-21 @ 15:41:45
URL: http://denlillakotten.blogg.se/
Postat av: anki

jag håller med dej man vet verkligen inte vad man ska ha på dem, allting känns för varmt. på något sätt.

2010-05-21 @ 17:38:37
URL: http://mammamumin.blogg.se/
Postat av: Frida-ungmamma t melker

Tycker med att de är svårt men jag har inte på Melker mer en en keps när de här såå här varmt ute . Men dina små prinsar får man kanske också tänka på att de skyddas ju mycket i vagnen :) O där inne är de ju ännu mer varmare ..



Lycka till på dopet !!

Kram/ Frida

2010-05-22 @ 09:39:33
URL: http://maammafrida.blogg.se/
Postat av: cicci

Svårt o veta hur man ska klä dom.. Wille verkar dessutom lite förkyld, så då tänker man efter ännu mer ju. Men vi har en ganska tunn mössa, som han får ha. Sen har vi en tunn jeans jacka fall de är jättevarm..

2010-05-22 @ 18:26:45
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback