Kärlek .

Har  haft lite egentid ikväll , vet inte när jag hade det sist  .
FÖRST var jag och handlade lite servetter inför dopet , Marie ska göra skjorta så hon ville ha dom innan 6 .
Sen var jag och stor handlade , verkligen stor handlade . OCH Fy så dyrt det blev blääää .
Men nu har jag väl allt hemma , både inför dopet och till oss själva :)

Sen hem och packa upp säga godnatt till alla barnen , sen åka och sola .
SÅ grymt skönt . somnade tom . :)

Nu sitter jag här och tänkte jag skulle vika tvätten som jag sprang ut för att hämta när det började regna .
MEn det hann ju iaf torka till :)

Sen har jag och Tindra inte haft en alltför rolig vecka .
Har mest vart osams tycker jag :/ Så tråkigt när vi är det .
Hon har varit på det mest hemskaste humöret på väldigt väldigt länge .
Och denna trots . 3 års trotsen , fy och blää . och envis som synden är hon , jag undrar jag vem hon har fått detta utav ;)
Man får ju lite dåligt samvete på kvällen när man ser så söt hon är när hon ligger och sover i sin säng att man har varit arg på denna lilla söta underbara varelse . HON är mitt hjärta den lilla tjejen .
Jag längtar så tills vi åker till kolmården så hon känner att vi inte har glömt bort henne .
För det har vi verkligen inte gjort .


Mina barn är fyller mitt hjärta med kärlek .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback