KÄRLEK!

Godkväll.
Sitter i soffan med min man :)
Ljusen är tända .
Ikväll ska vi ha en riktig myskväll då vi knappt har hunnit ses på hela veckan . :(

Idag har jag inte gjort så mycket . Städat lite i det rummet som vi har skötbord .
Måste snart ta tag i det och tapetsera om så vi kan ställa in pojkarnas sängar där . För snart måste vi dela på dom . Dom väcker varandra nu när dom sover i samma säng :/ Men sen vill jag ju inte sära på dom för mycket heller ?? hm . svårt det där .

Sen var jag med Sara i stallet och först kollade vi på ett litet föl som kom till världen igår , :) 
Hur söt som helst . asså jag är verkligen ingen häst fantast . Men gud så söt den var :)
Sen kikade vi på valpar som var 4 veckor . Man blir ju helt salig, försökte intala mig att dom blir ju stora också .
Men ååh så söta alla djur är när dom är små =)

Sen var familjen och handlade lite på maxi =)
Fick prata med min lilla sessa idag :)
Dom hade cyklat in till borgholm idag och gått i lite affärer . Sen hade hon cyklat på sin cykel .
DOm hade varit ute nästan hela dagen :) saknar henne faktiskt .

Nehe nu ska jag åtegå till min lilla älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback