Kvalitetstid!!

Haft en underbar dag :)
Först lite jobb, usch man blir så trött på vissa :/ blää . MEN tur jag har lite bra arbetskamrater iaf :)
Sen fick jag hänga med Johan och kolla på 2 olika jobb , men med trevligt folk runt omkring är det rätt kul att följa med :)
Fick ju träffa söta lille Noah med =)

Sen åkte vi ut till sandsjöfors :) ÅT god planka . Helt underbart gott asså =)
Det var ju ett tag sen vi var där .
När vi kom hem så gick vi en runda , ner till stan och kikade på hus och handlade lite .
Kvalitetstid med min man . Underbart . Vi behöver det . Man glömmer bort varandra nu för tiden. :)
Saknar min lilla gumma , Fick prata med henne innan . Hon hade badat , och "kana" , allt med Calle också . Marie också på ett hörn , men det är mest Calle i hennes huvud nu förtiden .
Men imorgon kommer hon hem , då ska det pussas och kramas för hela slanten . Min lilla tjej..

Längtar tills jag , Johan och lilla Tindra åker till kolmården . Dom små får ju vara hemma . MEn dom får det bra här också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback