Någon ?

Onsdag idag , och vad vi ska göra idag har jag ingen aning om .,
Har inga ideer alls :/ VIll ju inte träffa folk heller , för vet ju inte om vi smittar .
Men idag mår jag mycket bättre än igår =)
TIndra är bättre från förkylningen  iaf och fortfarande inget gegg i ögonen så nu hoppas vi att det fortsätter så :)

Ingen av mina söta vänner som har lust att hänga med mig till Jkpg på måndag ?
Kan ju även tänka mig att ta en tur till Ikea + a6 om ni så vill :)
Ska vara på Ryhov kvart över 11 . Så jag åker härifrån vid halv 10 tiden :)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas nu att ni blir friska till lördag!!

Jag kanske kan följa med dig till Jkpg. Det vore mysigt, kanske kan fixa barnvakt till lilltösen.

kram kram

2010-05-19 @ 21:38:55
Postat av: Nina

Ja nu är vi la nästan friska . en himla förkylning jag fick :( blä .

Men ja det får du gärna göra =) kraaam

2010-05-20 @ 09:02:06
URL: http://niniiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback