NÖJD!

Torsdag och klockan har redan hunnit bli halv 12 , och jag har inte gjort alltför mycket idag måste jag påstå .
Eller jo , först var jag med Theo på sjukhuset . Dom ringde mig igår och sa att dom hade hittat 2 ovanliga bakterier i hans urin .

USCH jag är så trött på det här , är det inte det ena så är det tamef*n det andre :(
Jag orkar inte , jag vill ha 3 friska barn ju hinna njuta lite också.. 
Men dom tog en sticka på urinet och det visade inget ? men dom skulle ändå skicka det på odling så ja håll era tummar att det inte visar något:)

Tindra och Melvin sitter i soffan och myser , jag sitter med datorn i knäet.
Var ju tvungen att gå in och kika på min design , och jag är väldigt nöjd Fräddy ;) Tack så mycket gumman!

Tänkte jag skulle ta tag i städning med , tog ur alla sängkläder idag så det ska bytas , sen ska det dammas , dammsuga och torkas golv . SKulle även behöva tvätta fönstrena , men det får min älskade pappa komma och göra :)
Sen ta tag i tvätthögen som har blivit enorm för att jag inte har tvättat på några dagar , ja lyssna jag har inte tvättat . Men jag har inte orkat .

ÄR även sugen på att ha någon färg i vardagsrummet ? men vad ? LIME grönt kanske?
Har ju turkost i köket , rosa i tindras rum . Så det blir ju bara dumt om man har något .
Har ni något annat förslag på någon fin somrig färg ? :) GE mig tips!!


Kommentarer
Postat av: frederica

Tror Lime skulle bli jätte fint faktiskt :)

Jag gillar Gult också :) Men de är jag nog själv om, hähä.



Bra att du blev nöjd gumman :)



Och du, nu är de snart sommar.. då håller dom sej nog friska ! :)

2010-05-06 @ 12:46:24
URL: http://barababbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback