Panik,..

Nu är huset nystädat , nya lakan i sängarna :) tvättat några maskiner tvätt :)
Hängde faktiskt ut 2 maskiner tvätt idag . och det blåste sig torrt =) hih...

Sen hände det något riktigt hemskt här hemma idag .  :(
MIn lille Theo hostade så han spydde så jag la han lite på sidan för att han skulle få ut all spya .
Vilket han inte fick ;/ och han började chippa efter luft , jag fick världens panik :( tog upp han och försökte slå lite lätt i ryggen . och han fick liksom ingen luft . började blåsa han i ansiktet .. MEN inget hände , efter en stund så kom han tillbaka och han blev väl rädd han med , eller så kände han att jag blev det .
Ringde iaf Johan , han var hemma på 2 röda sekunder . (han har aldrig kört så fort tror jag inte)
Han ringde iaf ambulans på vägen hem och dom kom så fort dom kunde..

MEn när ambulansmännen kommer innanför dörrarna så skrattar bara Theo åt dom och charmade dom (som som sa själva) Dom lyssnade på lungorna , mätte syresättningen men allt såg bra ut .
Jag fick prata med en läkare från ryhov och han sa att vi gärna fick komma upp om vi ville ,men han vart ju så livlig och allt så jag lovade att ringa om han blev sämre..
Så inatt ska han sova jämte mig så jag hör honom andas .
Min lille prins .


Jaja , nu skrev jag av mig lite , men jag kände att jag behövde det .
Mina 3 älskade barn betyder allt för mig <3


Kommentarer
Postat av: frederica

Ne fy , lilla gumman..

Nåt sånt vill man inte vara med om! :(

Tur att det hann och bli bra redan innan ambulansen kom. Lille Theo .. ♥

Ha en mysig helg !!

Puss ♥

2010-05-07 @ 07:55:51
URL: http://barababbel.blogg.se/
Postat av: Cicci

Usch, vad otäckt!! Jag blir livrädd bara Wille sätter mjölk i halsen när han äter o börjar hosta!

Tur att det gick bra i alla fall.

2010-05-07 @ 08:18:14
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Becko

Fy så otäckt! Men tur att det gick bra iallafall...

2010-05-07 @ 18:45:31
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback