SJUK!!

Usch är helt slut .
Förkylningen satte sig på hela kroppen .
Halsen värker , huvudet värker , svettas och fryser hela tiden . USCH .
Käkar alvedon , nässpray . Och hoppas jag blir frisk till helgen.

Måste bara säga att mina pojkar är så duktiga nu för tiden , dom somnar runt , 7 halv 8 tiden och sover för natten . Melvin vaknar oftast vid 4 och Theo vid 6 och vill ha mat .
Somnar om , men vaknar runt 7 halv 8 igen .
MEN man blir ju utvilad under dom timmarna sömn .
Gröten har vi lagt lite åt sidan just för tillfället . Miriam på bvc tyckte vi skulle vänta lite då dom var lite sjuka och så , men ska snart ta tag i det igen för nu är dom ju ganska friska igen :)
På måndag ska jag åka till JKPG med Theo . Han ska göra UL på sina små njurar . Hoppas innerligt att dom INTE hittar något fel .

Tindrus är mycket piggare idag , fast förkyld . Men inget gegg i ögonen och rinner ingenting heller .
SÅ nu hoppas jag det får förbli så :)

JAg längtar så till helgen . Dop för pojkarna , mina vänner kommer att vara där , och mina vänner kommer hem från GBG och VÄXJÖ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback