Snurrig...

Men nu är jag nog snurrig i bollen .
Min Tindrus blev inte alls 2 år och 7 månader igår , utan imorgon ?
Jag vet inte alls vad jag tänkte med igår . Det är ju den 11e hon är född?
Ja jag skyller väl på att jag har lite för mycket att tänka på nu för tiden ;)


Jag har knappt inte hunnit se min Johan idag heller :(
Han bara jobbar , jobbar och jobbar . Men nu var han väl äntligen på väg hem... =)
Jag får väl se det positiva han harju ändå vart hemma från november till februari typ .
MEn det är på sommaren då man vill träffas och kunna hitta på saker .
På vintern ärdet bara tråk , tråk och ännu mera tråk .


Jaja , nog om det !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback