Stanna upp....

Ååå vad månaderna springer förbi .
Snart är det juni? det var ju nyss januari ? då våra pojkar föddes?
Och snart är det bara 4 månader kvar tills min sessa fyller 3 också ?


Jag vill stanna tiden , för ett tag iaf .

Jag vill ha hemma Johan lite mer för den delen också . Jag hatar när han jobbar så mycket jämt och ständigt..
MEn samtidigt är det ju bra att han drar in pengarna till oss så vi kan leva .
Hörrni gift er inte med egenföretagare . ett tips ;)

Längtar så till helgen :)
Torsdag kväll anländer Sanna hit , då ska vi ta bilen upp till Göteborg till systrarna samuelsson :)
Jag tänkte jag skulle natta barnen  innan vi åker .
Ska bli så kul att komma hemifrån och bara umgås med mina bästa vänner :)
Vi har ändå lite planer om vad som händer och sker under helgen :) men det kommer bli kanon !
Sen kommer man hem , pigg och utvilad och orkar vara en bra mamma igen :)
Johan får lite egentid med pojkarna , medan Tindrus får bli ompysslad av Marie :)

Och på söndag är det ju morsdag :)
Jag hoppas jag att dom har fixat en tårta tills jag kommer hem på söndag för det må jag väl vara värd :) hihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback