SUR!!

Idag är jag sur och tvär , och tyvärr går det ut över stackars Johan!!
Vet inte varför jag är det , eller jo det vet jag väl men jag tänker hålla det för mig själv :( BLÄ!!

Johan skulle åka till torsbo handels nu med Johannes och dom tog med sig Tindra .
Hade tankarna på att gå ut och ta mig en riktig lånpromenad, men vädret är ju inte så lockande precis...

Tindra får vara hemma från dagis denna vecka också men nu är hon frisk . MEn jag känner ändå att hon får vara hemma denna vecka! Dom lovade ju fint väder men det har jag inte sett röken av? kanske kommer till slutet av veckan. Får vi hoppas!!

Mina små gossar blir 4 månader idag, tiden går så fruktansvärt fort . Vet inte vart den tar vägen..
SÅ nu får vi börja med smakportioner med gröt , tänkte jag skulle prova till kvällen .
Undra sen hur det ska gå när dom får börja äta burkmat , och jag ska mata dom? Ibland önskar jag att jag hade lite fler armar än 2..
Jag kommer ihåg när jag matade Tindra med burkmat och hon blev så himla sur om man inte gav fort med skeden , hur blir det med 2 ? Ja det löser sig det med som man brukar säga ..

På söndag blir min sessa 2 år och 7 månader . ojj tiden springer iväg!!

Och på måndag har jag och Johan vart tillsammans i 4 år .
4 år , och 3 barn . Inte illa pinkat det ;)

Kommentarer
Postat av: Cicci

o jag o björn har sammanlagt 6 år tillsammans (o två som bara kompisar, nästan) o har bara hunnit med en unge :P

2010-05-04 @ 16:45:11
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback