Underbar helg :)

Jag har haft en kanonhelg i Göteborg hos mina söta vänner :)
Det var verkligen vad jag behövde . Att vara en 3barnsmamma är inte alltid en dans på rosor , fast jag älskar att vara det ;)
Sanna och jag åkte i torsdags kväll vid halv 8 tiden och var framme hos Lotta och Anna vid 10 tiden =)
gjorde inte mycket satt och pratade och jag somnade i vanlig ordning haha !
I fredags fick vi lite sovmorgon för att sedan åka och kolla på vart både Lotta och Anna jobbar någonstans .
Lotta är ju florist , och jobbar i en jätte mysig butik :)
Anna jobbar på äldreboende , glömde ta kort på henne utanför så jag får väln bjuda på ett där vi sitter och solar på bahamas eller vart det var ;)


Sen hem och äta lite lunch och ta en powernap . Vi börjar bli gamla det märks haha..
Vi gjorde oss i ordning ocn sen var vi ute och åt god mat och drack lite gott :)

Lördagen upp tidigt för att shoppa . Här hinns det inte sova enligt Sanna , så på med kläderna och drog ner till stan . Hittade lite smått , men handlade ju inte så jätte mycket eftersom vi skulle ha åkt till freeport .
Dom har visst massa fina inredningssaker där , men väl där så hade dom stängt vid 2 så det blidde inget .
Hem och göra mat och ännu en gång ta en powernap :)
Sen slira om och göra oss fina för lite party =) Hade sjukt kul !
Söndagen så sov vi till 1 :) sen kollade vi på new moon . Jag är förälskad i filmerna .
Jag som inte skulle kollat pådom egentligen , tyckte dom verkade löjliga . MEN gud så bra dom är :)
Längtar redan till 3e kommer nu :) hihi..
Sen sätta oss i bilen för att åka hem , underbart att komma hem igen och pussa mina älskade barn !
Men detta behövde jag , egentid och umgås med mina vänner :)
Tack för en super helg tjejer :)









Nehe nu kommer snart min man hem , så dags att avsluta tror jag :)
Imorgon kommer lite andra bilder på mina barn ist :)


Kommentarer
Postat av: Cicci

Så bra.. Ja, fast, Wille somnade ju vid bröstet igår, så ingen eloge till mig inte.. :P Men han somnade vid 20 i alla fall. Ett framsteg. ;)



Jo, fem minuters metoden. Läste massa metoder häromdagen, men jag hade visst glöm spara den sidan. Trodde jag gjort de.. Men icke. Attans :P



Och förresten, vad har ni gort med sufletten till sittdelen, den är helt sne o tillböjd. Så jag får säga till Björn o ta i med lite manskraaft o böja tillbaka den :P

2010-06-01 @ 10:33:53
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback