19 Maj :)

Jaha och dagen gick förbi i en rasande fart .
Har nog inte gjort för mycket knop idag . Eller jo .
Först var vi ute lite på trädgården , Tindra fick hoppa lite studsmatta och gunga =)
Sen gick vi in och åt lite lunch sedan sov Tindra och Theo , medan Melvin och jag rensade lite i Tindras byrå och städade den . VILKET var mer än behövligt.. :)

Sen hämta systeryster , gjorde lite middag . Sen gick Kajsa och Tindra ut och hoppade lite på studsmattan igen , och jag började städa . BlÄ . MEn nu är det gjort innan helgen så nu slipper jag tänka på det .
Golven blir ju så äckliga här + toaletten . usch..

Nu sitter jag i soffan och saknar min man så grymt mycket .
IGÅR vet jag inte när han kom hem ,jag gick och la mig efter halv 11 och då var han inte hemma iaf :( SUCK!!

Imorgon ska jag äntligen till frissan . Få utväxten fixad , och klippa mig . Stora frågan är huR ? Johan tycker jag ska ta av allt , men inte jag . hmf . får la bli en överraskning imorgon ;)
Tindrus ska också få sig en klippning . Har ju växt lite sen lottis klippte henne sist ;)

Nehe nu blir det sängen . så natti natti .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback