Vill..

Har haft en kanon dag i jkpg , Tack Emelie för att du följde med mig :)
Theo var så duktig på ultraljudet :) läkaren sa inte för mycket asså , men jag får svar om någon vecka...
Gick på en blixtvisit inne på a6 , tomhänta :) Gick även en sväng på ikea då jag köpte lite saker , trots mitt köpstopp . Men detta var så illa tvunget :) men nu köpstopp tills jag åker till GBG på torsdag för då ska det handlas :)
Var även på 1klass men såå otrevlig personal så vi åkte till babyproffsen ist :)
Till sist åt vi på Max :) Gott...

Nu sitter jag i soffan men ska strax krypa ner i sängen , imorgon får jag en ny säng :) :)
Det ska bli så skönt .


Dopet i lördags gick super bra =) är så nöjd med alla paket och hela dagen :)
Tack ni underbara som delade dagen med oss :)
Theo och Melvin sa inte ett ljud i kyrkan , dom var så duktiga :) precis som sin syster var =)
Svärmor hade gjort 3 smörgåstårtor , jag gjorde 2 . Skulle köpa räkor i lördags morse men när dopet var över och vi skulle ha lagt på räkorna så hade jag glömt att köpa dom FAST jag ändå hade varit på Maxi tidigt . hmpf...
Stressade som en gnu , tårtorna var ju inte riktigt klara när jag kom vid 11 så fick vänta och skulle vara i församlingsgården vid 11 , men det löste sig .
Tack även Lotta som gjorde blommorna . Så underbart duktig du är .. DU ska få göra min brudbukett (om jag någon gång gifter mig förståss) men det hoppas jag att jag gör :)

Förresten så var det visst några som var helt övertygade om att jag och Johan skulle gifta oss i lördags? haha .
Nedu , han vill inte gifta sig i kyrkan som jag vill .


BTW har hittat 2 hus jag vill ha , helst av allt det första som vi hittade. . MEn 1,6 och vi har ju detta ?
Men jag spyr på detta snart . LITET och Ännu mindre lär det bli...... Ingen som typ har lust att köpa det åt oss ? och sen när vi har sålt detta så tar vi över lånet ? hahah . skämt åsido .



Nehe blev visst inga bilder idag heller men har liksom inte hunnit med det..
Har ju 2 barn nu för tiden som inte vill sova när jag vill att dom ska sova .
Tindra har gått och lagt sig vid 7 tiden varje kväll , men nu blir klockan 8 nästan 9? Melvin somnar nästan aldrig före 8 medan Theo somnar runt halv 7 , 7 ? hmm . och dom sover ju inget vidare på dagen heller så jag vet inte vad detta kan bero på??


Kommentarer
Postat av: cicci

1,6? De jag vill ha kostar 1,9 :P



Jovars, de får bli sittdelen snart.. Fast, Björn tycker inte de. Han gillar liggdelens färger mer, o jag är tvärtom. Haha.

2010-05-25 @ 08:06:57
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback