1 advent!

1 advent idag :)
OCH till slut blev jag klar med mitt julpynt !
Var ju i nässjö igår med Emma :) Var på både rusta och jysk . Köpte en rosa fin julstjärna till min sessa :)
Och lite kuddfodral på jysk . DOck var 2 sönder . Undra om man kan få byta  här nere på jysk eller om man måste åka ända till nässjö??
Har dock inga julgardiner i köket!! Ska ut i veckan och leta lite om det finns några kvar!

Aja jag städade mer eller mindre hela lördag kvällen . Vilket liv man har när man städar en lördag kväll då. haha.
Men nu är det fint och idag ska vi ha lite födelsedagskalas för mig :) Jag fyller 22 imorgon :) BÖrjar ju bli gammal nu. ;) Men än är det några år kvar till 30 ;)


Natten har inte vart så där super bra , Melvin har sovit väldigt oroligt . Vaknat flera gånger och Tindrus har sovit jättedåligt också . Hon börjar bli förkyld nu :(
Theo stökade lite igår kväll vaknade 2 gånger , men sen har har sovit hela natten och gör fortfarande :)
Konstigt när det är 2 som lever som bara den och en hund som skäller titt som tätt...

Sen så är det visst någon som har jävligt svårt att ge fan i Johan fortfarande ! GE DIG!
Bara för att du var ute och drack igår så ge fan i honom + ge fan i hans kompis för helvete!
Du skulle bara veta vad jag vet för övrigt om dig och några andra!
Asså ni får faan ursäkta mig , men jag blir så jävla trött på folk här i vetlanda .
Fattar dom ärligt talat inte vad som är mitt och ditt ?


Nehe nu ska jag ha lite mysmorgon med barnen som är vakna och kolla lite på barnprogram!



Kommentarer
Postat av: Cicci

Tyvärr, Nina, men folk kan inte skilja på mitt o ditt! Allra minst i Vetlanda. Och dessvärre är inte killarna bättre heller, så man får hålla hårt i dom man älskar. (Kanske blev dumt formulerat, men skit samma. :P Haha!)



Grattis i förskott!!



Va köpte du för kuddfodral? Jag köpte två st här i stan sist o ett av dom va sönder i dragkedjan, men självklart slarvade jag bort kvittot. Surt! :P

2010-11-28 @ 10:00:32
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Linnea

va är det för jäkla tjej som är på johan egentligen då? fattar ingenting... är hon trög eller bara trög liksom??...

2010-11-28 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback