10 månader :)

Japp då har ännu en månad gått , oc
Theos vikt idag 9340 och är 74cm långh mina grabbar är 10 månader! Shit om 2 månader fyller dom 1 .
Småbarns tiden går så fort . Nu får jag verkligen passa på att njuta ..

Vi har iaf varit på bvc idag :) Miriam berömde dom så mycket :) 
Theos vikt idag 9340 och är 74cm lång :)
Melvins vikt idag 8975 och är 73,9 cm lång :)
Jag trodde ju att Melvin hade lyckats komma över 9 kg strecket , men icke . Theo har iaf kommit över det :)



Sen åt jag och Johan lite lunch på stan och köpte byxor till grabbarna .
Ska på lite alla helgon middag på lördag så dom måste vara lite fina :)
Tindra har ju fått massa kläder redan så :)


Hämtade hem sessan lite tidigare idag . :) Så nu ska vi bara ha en riktig myseftermiddag medan Johan fick åka och jobba!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback