Farsdag!!

Söndag och helgen är äntligen förbi!!
Igår var en bättre dag än fredagen :)


Jag somnade som en gris tidigt . klockan var nog halv 10, 10 någonting :)
SÅ jag känner mig utvilad ,underbart :) Trots tråkiga helger så är jag utvilad så det för sig något bra iaf :)


Lilla tjejen du fattar visst inte ? Blir så trött , men nu lägger jag ingen energi .
Även om ni nu inte har gjort något så ge fan i honom , du skulle inte uppskatta att jag skrev och ringde till ditt ex...




Söndag och farsdag är det .  Johan har sovit och precis vaknat .
Grabbarna grus nanar gott ute i vagnen , Tindrus är med Calle på teater .
Jag ska åka ut till mamma och pappa en sväng när pojkarna har vaknat och fira fars dag .
Sen ska vi nog ut till Johans föräldrar och kanske äta och även fira fars dag där med...

Johans fars dag får vi fira ikväll , men barnen har köpt en liten sak :) Men den blir nog väldigt uppskattad tror jag!! Det är den 4e farsdagen i Johans liv :)


Nehe göra  någon nytta !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback