Feber igen!!

Vet ni , jag tycker det är undebart att snuffa min lilla sessa i nacken när man sover .
Hon lägger upp rumpan och kommer närmre in i famnen och vill att man ska hålla en arm om henne :)
Hon har nästan alltid velat ha det så =) Och det är så mysigt .
Sen är min egna åsikt att barn ska sova i sina egna sängar om natten , men ibland är det mysigt :)
Hon kommer ju nästan varje natt! (det gjorde ju en annan också)

Aja , idag vaknade pojkarna med feber IGEN :( dessa febertoppar dom får . Eller ja , THeo hade 39 , medan Melvin hade nästan 38.. Men konstigt att dom nästan alltid ska få det samtidigt ?
Nu ligger dom och sussar gott . Men dom är relativt pigga ändå??


Jag och Tindrus har vart och STOR handlat! Johan renorverar...


Ikväll blir det idolmys med vännerna :) Imorgon väntar något annorlunda och spännande ;)
Ni får se resultat senare.. Faster Marie ska ta hand om alla 3 barn imorgon så jag får lite egentid :) Tackar vi för :)


Nehe nu ska jag väl hjälpa Johan , han är så duktig och snickrar idag!


OCH du lilla tjejen , jag råkar veta mer än vad du tror . I vetlanda kommer allt fram förr eller senare!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tråkigt att pojkarna är sjuka, hoppas de piggar på sig snart så kanske vi kan ses nästa vecka. Det var ju så längesen nu. Spännande vad det är du ska göra på lördag...Nu har jag packat färdigt och är laddad inför kvällen med systrarna i Jkpg. Ha det så gott! kram kram

2010-11-19 @ 14:09:47

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback