halva veckan!!

Idag är det onsdag . Halva veckan har gått . SKÖNT!
Vill att dagarna ska gå fort fram till nästa helg!!! Samtidigt inte . ;)

Idag har jag jobbat från 8-13.30 :)
Ska även jobba ikväll . EN tjej blev sjuk så jag får ju ställa upp lite :) 20-23 .

Nu har även min lille Theo börjat släppa och gå fler och fler steg (väldigt ostadigt ännu) men han blir ju så stolt när han går :) hihi. Han ställer sig upp själv (fast ibland går det inte då han har för bråttom) men han är ju sååå super söt när han gör det :)



Imon kommer Frida , Johanna , Nathalie och lille Liam på lite besök . Ska bli trevligt =)

Nehe nu ska jag sätta mig i soffan en stund och njuta av det tysta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback