Helgen förbi..

I vanlig ordning går helgen med rasfart förbi..
I fredags var jag , Tindrus , Emelie och lilla Maja på leos lekland :) Vuxna har lika roligt som barn :)
Sen hem och ha snabb fredagsmys innan Johan åkte till jobbet ,men barnen och jag fortsatte att mysa lite i soffan :)
I lördags så var vi på alla helgonsdag middag i fiffle :) åt jättegod mat och även god efterrätt:)
Sen tända lite ljus på gravarna . :(  usch jag tänker på min morfar som inte blev så gammal , hann inte ens fylla 70..

Jag och Tindrus hade lite lördagsmys i soffan . Kikade på hitta nemo , men vid klockan 8 somnade vi som små grisar så jag bar in henne till sin säng och halv 9 somnade jag om och sov gott :)
Jag vaknade i natt när grabbarna vaknade klockan halv 2 och var jättepigg :) haha. men somnade om efter en stund och var utvilad till max idag när alla barnen skulle upp innan klockan hann slå 7 ;) härliga dagar...

Nästa vecka är fars dag? Undra vad barnen ska köpa till sin pappa ?
Någon som harnågot bra förslag ??=)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag har köpt en mössa! (Men jag är inte säker på om han kommer använda den!!) Men ha säger jämt; "Man skulle haft en mössa!" Så nu ska han allt få en mössa. Funderar på att köpa ett par ljusrosa kalsonger o trycka willes fotavtryck i rumpan också. Haha.

2010-11-08 @ 08:46:45
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback