Måndag..

Mina godingar ligger och sussar så gott :)
Jag har plockat iordning lite . Idag blev det middag väldigt sent , klockan var efter 6..

Idag ringde dietisten mig , jag ringde för typ 1,5 månad sen och hon skulle ringa upp mig på em .
Men men , hon skulle ringa mig imorgon igen och vi skulle prata lite om Theos mjölkallergi :( Förhoppningsvis så växer det  bort :)

Annars har vi inte gjort så mycket idag :)
Var ute en sväng efter lunchen men var så ruskigt kallt , men Tindra cyklade till lekparken men väl där så blev hon kissinödig . Jag hade ingen blöja med mig och sen tänkte jag att det blir alldeles för kallt att kissa ute så vi gick hem och var ute lite på trädgården medan grabbarna sov :)
När Theo vaknade gick vi in och åt lite mellanmål och kollade på tv :)

Ja sen har dagen bara flytit på..
Hämtat grejerna från "det lilla extra" köpte fyndpåsen men jag blev missnöjd i vanlig ordning . Men jag får väl ge bort det i julklapp :)
Vi är mer eller mindre klara med julklapparna :)
Iaf till barnen , mina systrar , mina föräldrar och johans föräldrar .
Johans syster och kille har vi ingen aning om..

Åå jag längtar till helgen vecka 49 också , 3e advent är det den helgen :)
Då blir det Göteborg och även en tripp till ullared :) Härligt =)


Ljusen är tända och jag ska mysa mig ner i soffan och bara njuta av kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack snälla du för att du kunde stanna och fixa med allt när jag hade kört ihop det så...smart...Slår en signal imorgon,du kanske sover nu...:)

Kram kram

2010-11-08 @ 21:11:49
Postat av: frederica

Fy för mjölkallergi.. :(

Fråga gärna mej om du undrar över nåt..vi har ju ett års erfarenhet nu :P

Puss

2010-11-09 @ 09:59:07
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback